پشتیبانی شبکه ، خدمات پشتیبانی شبکه ، قرارداد پشتیبانی شبکه ، شرکت پشتیبانی شبکه
برای انجام این کار باید به گونه ای عمل کنید که هر فردی که اجازه لازم را دارد بتواند وارد شبکه شود، بدون آنکه شبکه دچار مشکل شود و تمامی فایل ها و اسناد در هر قالب رسانه ای به راحتی بتوانند برای فعالیت های گوناگونی در شبکه تبادل شوند. تعرفه خدمات ارائه شده در شرکت خدمات شبکه اعتماد شبکه پرهام مطابق با تعرفه اعلامی صنف و گاهی اوقات حتی پایین تر از این قیمت اعلام میگرد. مفتخریم که قرارداد پشتیبانی شبکه را طبق خواستهی شما می نویسیم. شما مجبور به ثبت قراردادهای سالیانه نخواهید بود و انعطاف پذیری بالایی در ثبت قرار داد برای شما وجود دارد. امکان انجام تعمیرات توسط شرکت پشتیبانی شبکه بصورت فوری در خارج از ساعات کاری.
- به عنوان یک کارشناس پشتیبانی شبکه، مسئولیت های متنوعی بر عهده شما قرار می گیرد، این مسئولیت ها می تواند از توسعه تا نگهداری از شبکه کامپیوتری را شامل شود.
- تکنسین پشتیبان شبکه، یک متخصص فناوری اطلاعات است که وظیفه نگهداری و عیبیابی شبکه را بر عهده دارد.
- پشتیبانی شبکه می بایست توانایی بیان مشکلات فنی را به زبان ساده داشته باشد.
- نرم افزارها در بازههای زمانی مشخص باید بهروزرسانی شوند تا آسیبپذیریهای شناسایی شده در این زمینه برطرف شوند.
در این قراردادها متناسب نیاز و تقاضای شما برای پشتیبانی و نگهداری از سیستم های کامپیوتری ، تجهیزات اداری و تعمیر و نگهداری شبکه با در نظر گرفتن هزینههای جانبی بهترین مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه و IT به شما ارائه میگردد. کارشناسان پشتیبانی شبکه کامپیوتری که به آنها متخصص پشتیبانی فنی نیز گفته می شود ، افرادی هستند که این وظایف را انجام می دهند. آنها مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیبیابی و ارزیابی میکنند و نقش مهمی در نگهداری معمول شبکههای سازمان خود ، مانند انجام پشتیبانگیری از فایلها و بهروزرسانیهای سیستم دارند. یک متخصص پشتیبانی شبکه ممکن است بخشی از تیم پشتیبانی داخلی IT سازمان باشد یا به عنوان بخشی از کارکنان پشتیبانی فنی یک ارائه دهنده فناوری شبکه جانبی خدماتی را ارائه دهد. شایگان آماده است تا از ابتکارات فناوری اطلاعات سازمان شما حمایت کند. امروزه گردش اطلاعات و دیتا در سازمانها و کسبوکارها همانند گردش خون در بدن انسان ضروری و حیاتی است.
به طور کلی برای پشتیبانی استاندارد یک شبکه کامپیوتری تسلط بر دانش های ذیل ضروری خواهد بود. پشتیبانی شبکه و ماهیت کار آن نیازمند افرادی است که توانایی کافی در برقراری ارتباط موثر با دیگران و درک شرایط و تشخیص موارد بحرانی را داشته باشند. گاهی اوقات مدیریت بحران و حفظ خونسردی شاید مهمتر از مسائل فنی و حل کردن یک اشکال از این نوع باشد.
مهم ترین مزایای برون سپاری واحد IT
اما مشترین آوش نت در کمترین زمان ممکن جواب خواهند گرفت و مشکلاتشان برطرف خواهد شد. شما برای مشاوره میتوانید از طریق واتساپ و یا شماره تماس با ما در ارتباط ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید. همیشه سریع ترین راههای ارتباطی را برای حل مشکل شما به کار خواهیم گرفت. اگر مشکل شما نیاز به رفع فوری داشته باشد از طریق ریموت زدن مشکل شما را حل خواهیم کرد. برای شرکت های کوچک تا متوسط تمامی خدمات پشتیبانی از شبکه در یک قالب ارائه میشود. برای مجموعههایی که ایراداتی را در زیرساخت خود دارند، از محل آنها بازدید و شبکه مناسب را پیاده سازی میکنیم.
تعرفه مناسب و منطقی (Tariff)
در صورت نیاز میتوانید با پر کردن فرم مشاوره و یا تماس با تلفن های شرکت درخواست بازدید بدهید. کارشناسان شبکه در یک سازمان ممکن است با تمامی کارمندان در ارتباط باشند از این رو لازم است از حسن اخلاق برخوردار باشند. همه چیز میتواند بدون اطلاع شما وارد شبکهتان شود، فقط براساس یک کلیک اشتباه کارمندی که ناخودآگاه وارد وبسایتی شده است. مهاجمان و هکرها سعی میکنند سد دفاعی شبکه را بشکنند و به آن نفوذ کنند. هرچه تجهیزات و برنامههای کاربردی شما قدیمیتر باشند، امنیت شبکه به میزان بیشتری به خطر میفتد.
در این دوره در ص.رت نیاز به ارتقاء شبکه از مشاوره های رایگان و تخصصی ما نیز بهره مند خواهید شد. زانیم پشتیبانی و نگهداری شبکه را در راستای تکمیل سبد خدمات خود و ارائه پشتیبانی فنی همه جانبه به مشتریان همواره در اولویت قرار داده است. به همین منظور، بخش پشتیبانی فنی پس از فروش ما با خدمات کم نظیر و با بهره جویی از نیروهای متخصص و جوان در کوتاه ترین زمان به نیاز مشتریان پاسخ می دهد. چنانچه مشتریان در روند استفاده از خدمات و محصولات شرکت زانیم با مشکلی روبرو شوند، تیم متخصص و با تجربه ی پشتیبانی فنی زانیم در تمام ساعات اداری مفتخر به پاسخگویی سریع به نیازها و مشکلات آنان خواهد بود. بعد از این گام نیاز به سیستم تیکتینگ و مانیتورینگ برای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری با کیفیت و اگاهانه از سیستم حال حاضر وجود دارد.
تماس با ما
شما با نیاز سنجی میتوانید مواردی را حذف و یا اگر نمیدانید که کدام موارد برای شما کافی هستند خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه مشاوره بگیرید. ما برای استخدام یک فرد باید هزینه های زیادی همچون حقوق، بیمه، مزایا، اضافه کار و… بپردازید. که در مقایسه با استفاده از خدمات شرکت ها به شدت کمتر است و دردسرهای کمتری دارد. پشتیبانی شرکت شبکه قبلی شمار را اذیت کرده و در فکر شرکت دیگری هستید.
یک تکنسین درجه یک پشتیبانی شبکه کسی است که تخصصش شبکه باشد و به تبادل سریع، پایدار و ایمن اطلاعات تجاری واقف باشد. قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه به شرح وظایف و مسوولیتهای فرد یا تیمی اشاره دارد که موظف میشود در مقابل دریافت مبلغی مشخص یا شناور برای مدت زمانی کوتاهمدت یا بلندمدت به شرکت ثالث خدمترسانی کند. بسته به مذاکرات انجام شده در این زمینه به موضوعات مختلفی در قرارداد اشاره میشود که چارچوب مشخص و ثابتی ندارد و مورد توافق دو طرف است. این راهحلها میتوانند نصب بستههای امنیتی، دیوارهای آتش، سامانههای تشخیص و پیشگیری از نفوذ و….
از طرفی پیکر بندی سرور و خدمات مورد نیاز را تجزیه و تحلیل می کند. برنامه نهایی برای اجرای مدیریت و نظارت بر تعمیر و نگهداری را با توجه به بودجه ایجاد و در دسترس قرار می دهد. تهیه گزارش مداوم از نحوه عملکرد دستگاه ها، سخت افزارها و نرم افزارها، از ابزارهای دیگر پشتیبانی شبکه است. متخصصان و تیم پشتیبان شبکه گزارشی روزانه از سلامت تجهیزات شبکه را ارائه می دهند.